نوشته شده توسط : ادمین

بانکوک یکی از شهر های بزرگ تجاری دنیاست. که دارای مراکز خرید مدرن و بین المللی فراوانی است که مرکز خرید سنترال چیلدوم یکی از این مراکز خرید است. این مرکز خرید هفت طبقه مجزا از هم را دارد که در طبقه اول لوازم آرایشی بهداشتی, عطریات, کیف و کفش دستی است با برند های مختلف و مروف مانند Marc By Marc, Mulberry, Louis Viutton, Jacob, Dior.

در طبقه چهارم امکان پیدا کردن سوغاتی مربوط به کشور تایلند را دارید مانند ابریشم و لوازم دست ساز با کیفیت تایلندی.خوبی این مرکز خرید این است که زیاد پر سر و صدا و شلوغ نیست و شما به راحتی می توانید به طور کامل این مرکز خرید را بگردید و در کمال آرامش خرید کنید. با انتخاب تور تایلند اردیبهشت 95 برای سفر به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید سنترال چیلدوم بانکوک

 

شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است زیرا اگر بدانید از کجا خرید کنید، می توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. در بانکوک مجتمع های تجاری بسیاری وجود دارد که مناسب برای خرید و گردش است. تمام مجتمع های تجاری در بانکوک دارای سیستم خنک کننده هستند. می توان ساعت ها در آنجا به خرید و گردش و یا صرف غذا مشغول شد. در مجتمع های تجاری بانکوک می توان هر نوع کالایی را یافت. از لوازم برقی و الکترونیکی تا پوشاک و مواد غذایی. اما بازارها و مراکز تجاری نیز وجود دارند که فقط نوعی از کالا را عرضه می کنند.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا یکی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار بانکوک است. این مرکز خرید بسیار بزرگ وشیک به سبک فرانسوی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای اجناس های زیاد با برند های معروف است. همچنین دارای یک رستوران بزرگ و زیبا به نام پروونس است که شما به راحتی می توانید یک روز کامل خود را صرف گشتن در این مرکز خرید کنید که مطمئنا برای گشتن کامل این مرکز خرید بزرگ زمان کم می آورید.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند, مراکز خرید تایلند,بازار های تایلند,پاساژهای تایلند, ارزان ترین مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا در گذشته تنها روستای کوچکی بوده که مردم آن به ماهیگری مشغول بوده اند . این روستا نیز سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و هتل ها و رستوران هایی در این منطقه برای اقامت گردشگران تور تایلند ساخته شده است. چشم انداز زیبای این دهکده ساحل شنی طولانی و دست نخورده درختان سرسبز هر گردشگری را مجذوب خود می کند.این روستا در 16 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و لذت بخش ترین تفریح در این منطقه ماهی گیری کردن در طبیعت و خوردن غذاهای دریایی و غذاهای محلی تایلند در رستوران های این منطقه است. همچنین تفریحاتی مانند غواصی و قایق سواری و تماشای غروب آفتاب هم طرفداران خودش را در تور تایلند نوروز 95  دارد.

 

دهکده بانگ ساری در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند ساحلی زیبا و آرام در شما پاتایا است که مکان بسیا مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن در آرامش در تور تایلند بهار 95  است . ساحل هات ونگ فراچان از یک کیلومتری که در شمال خلیج پاتایا قرار گرفته است دارای ورودی مشترک با هتل مرکزی ونگ آمات می باشد.هتل ها و آپارتمان های فراوانی در این ساحل قرار دارند که امکانات رفاهی ویژه ای را برای گردشگران تور تایلند فراهم میکنند. هتل های اطراف این ساحل منظره رو به دریا دارند .

 

 

منطقه ی خائو لاک در 80 کیلومتری شمال پوکت  یکی از دیدنی های معروف پوکت یک منطقه ی توریستی و زیبا می باشد که گردشگران تور تایلند می توانند طبیعت را در این منطقه  از نزدیک لمس کنند . این منطقه که توسط سونامی سال 2004 نابود شده بود دوباره توسط صنعت توریسم رونق گرفت. این منطقه دارای 3 پارک ملی می باشد که بهترین تفریگاه های پوکت در اینجا قرار دارد.رویت جنگل های استوایی که از آسیب های انسانی در امان مانده اند و پر از گونه های گیاهی و جانوری مختلف هستند در این منطقه برای گردشگران تور تایلند 95 بسیار لذت بخش است.این منطقه دارای غارها دریاچه ها و دره های زیبا  و سواحل شنی و سفید می باشد که شما را در تور لحظه آخری تایلند شگفت زده میکند . همچنین برای سهولت گردشگران اقامتگاه های فراوان , رستوران ها و مراکز خرید فراوان وجود دارد. همچنین جزایر سورین و سیمیلان  در نزدیکی این منطقه قرار دارد که برای تفریحات آبی مخصوصا غواصی در تور تایلند اسفند 94  مناسب است.

 

منطقه خائو لاک در پوکت تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط پوکت

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

بلیط هواپیما به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین قطرایرویز و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

بلیط به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین امارات و مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

بلیط هواپیما به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین اتحاد و مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

بلیط به مقصد پوکت تایلند با ایرلاین چین جنوبی و مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

مسیر تهران پوکت

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط پوکت ژانویه 2016

قیمت بلیط پوکت دی 94

قیمت بلیط هواپیما پوکت فوریه 2016

قیمت بلیط هواپیما پوکت بهمن 94

قیمت بلیط هواپیما پوکت اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: نرخ مناسب بلیط هواپیما پوکت تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مراکز خرید معروف تایلند

 

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید درتور تایلند زمستان 94  در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب برای گردشگران تور تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. این مرکز خرید با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این مرکز خرید کنید.در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان در تور تایلند بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد.

 

 

 

 

 

مرکز خرید اوشن پلازا پوکت یکی از مراکز خرید معروف پوکت واقع در امتداد جاده ساحلی پاتونگ می باشد . این مرکز خرید 3 طبقه است که میتواند تمام نیاز های گردشگران تور تایلند را در یکجا جمع کند. ده ها فروشگاه بوتیک کوچک در این فروشگاه وجود دارد.مرکز خرید اوشن پلازا پوکت دارای انواع اجناس مختلف با کیفیت بالا و انواع برند های خارجی است که 40 درصد ارزان تر از حد نرمال است .در تور تایلند 95 از این مرکز خرید کنید.جواهر فروشی , سیستمهای گیتار ,لباس های مد روز ,عینک, لباس کودکان, لباس های ورزشی و لباس بوکس تایلندی, لباس مردانه و غیره همه در این فروشگاه بزرگ وجود دارد. در این فروشگاه مکانی برای استراحت شما در تور لحظه آخری تایلند و یک سالن بولینگ برای علاقمندان به بولینگ قرار دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف تایلند, مراکز خرید تایلند,بازار های تایلند,پاساژهای تایلند, ارزان ترین مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 هتل فروم پارک تایلند

هتل 3 ستاره فروم پارک بانکوک تایلند در منطقه ساترن واقع شده و در مجموع دارای 116 اتاق و سوییت می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بانکوک 23 کیلومتری و فاصله ایستگاه قطار شهری با هتل 2 کیلومتر فاصله دارد. رستوران Sathorn Caf در این هتل غذاهای تایلندی و غربی  برای میهمانان تور تایلند سرو می کند.

امکانات هتل فروم پارک بانکوک تایلند :

فکس و کپی، گاوصندوق، آسانسور، رستوران، خدمات خانه داری، صرافی، تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی و...

 

هتل 3 ستاره فروم پارک بانکوک تایلند

هتل 3 ستاره فروم پارک بانکوک تایلند


هتل فروم پارک بانکوک تایلند

هتل فروم پارک بانکوک تایلند


هتل فروم پارک تایلند

هتل فروم پارک تایلند


تصویری از هتل فروم پارک بانکوک تایلند

تصویری از هتل فروم پارک بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل فروم پارک بانکوک تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 هتل کلوب پالم بیچ تایلند

هتل 5 ستاره کلوب پالم بیچ پوکت در موقعیتی مناسب و مشرف به دریا واقع شده است. از ویژگی های این هتل برگزاری فعالیت های غواصی برای میهمانان تور تایلند و خدمات نگهداری از اطفال می باشد. در این هتل برنامه گشت برای میهمانان تور تایلند وجود دارد.

امکانات هتل کلوب پالم بیچ پوکت تایلند :

شیرجه، غواصی، استخر روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، باشگاه ورزشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل،رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، انبار بار و چمدان، آسانسور، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، نگهداری از اطفال، اتاق بازی های رایانه ای، زمین بازی کودکان و ...

 

هتل 5 ستاره کلوب پالم بیچ پوکت تایلند

هتل 5 ستاره کلوب پالم بیچ پوکت تایلند


هتل کلوب پالم بیچ پوکت تایلند

هتل کلوب پالم بیچ پوکت تایلند


هتل کلوب پالم بیچ تایلند

هتل کلوب پالم بیچ تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب پالم بیچ پوکت تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 هتل کریستال پالاس تایلند

هتل 3 ستاره کریستال پالاس پاتایا در مرکز این شهر واقع شده و دارای 220 اتاق می باشد. ساحل دریا در فاصله یک کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. فرودگاه ساوانا بومی یک ساعت با این هتل فاصله دارد. هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند دارای یک استخر بوده و به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای تایلندی برای مسافران تور تایلند سرو می شود.

امکانات هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند :

فروشگاه، استخر روباز، سونا، گاوصندوق، آسانسور، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، لباسشویی، خشکشویی، فکس و کپی، تهویه، با، آرایشگاه، خدمات خانه داری و...

 

هتل 5 ستاره کریستال پالاس پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره کریستال پالاس پاتایا تایلند


هتل 5 ستاره کریستال پالاس تایلند

هتل 5 ستاره کریستال پالاس تایلند


هتل کریستال پالاس تایلند

هتل کریستال پالاس تایلند


تصویری از هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

تصویری از هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال پالاس پاتایا تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

هتل 4 ستاره مایک گاردن ریزورت پاتایا تایلند در قسمت شمالی این شهر واقع شده و در مجموعاً دارای 200 اتاق می باشد. ساحل پاتایا در فاصله 10 دقیقه ای و ترمینال اتوبوس در فاصله 4 دقیقه ای با این هتل قرار دارد. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی برای میهمانان تور تایلند سرو می شود. هتل مایک گاردن ریزورت تایلند به اینترنت رایگان در مکان های عمومی مجهز می باشد.

امکانات هتل مایک گاردن ریزورت پاتایا تایلند :

استخر، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه، بار، آسانسور، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، گاوصندوق، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، صرافی و ...

 

 هتل 4 ستاره مایک گاردن ریزورت بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره مایک گاردن ریزورت بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره مایک گاردن ریزورت تایلند

هتل 4 ستاره مایک گاردن ریزورت تایلند


هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

هتل مایک گاردن ریزورت تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 هتل د پاترا تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که شامل خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی و استخر روباز می باشد.

امکانات هتل دی پاترا بانکوک تایلند :

هتل دی پاترا بانکوک تایلند دارای صرافي ، اتاق جلسه ، ترانسفر فرودگاه ، دسترسی به اینترنت وایرلس ، رستوران با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی ، خدمات زيبايی آرايشگاه و ... که میهمانان تور تایلند می توانند از آنها بهره مند گردند.

 

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند


هتل د پاترا بانکوک تایلند

هتل د پاترا بانکوک تایلند


 هتل لمردین تایلند

هتل 5 ستاره لمردین بانکوک تایلند در منطقه تجاری شهر و نزدیک بازار پاتونگ واقع شده و در مجموع دارای 282 اتاق و سوئیت می باشد. در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل ایستگاه اتوبوس و منوریل و در فاصله 8 کیلومتری کاخ بزرگ شهر و فاصله 4 کیلومتری خانه جیم تامپسون قرار گرفته است و همین امر موجب گرایش بیشتر مسافران تور تایلند به این هتل شده است.

امکانات هتل لمردین بانکوک تایلند :

استخر روباز، ماساژ، سونا، بیلیارد، باشگاه بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، صندوق امانات، پارکینگ، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت، فروشگاه، انبار بار و چمدان، ماساژ، کافی شاپ، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، بار و...

 

 هتل لمردین بانکوک تایلند

هتل لمردین بانکوک تایلند


تصویری از هتل لمردین بانکوک تایلند

تصویری از هتل لمردین بانکوک تایلند


تصویری از هتل لمردین تایلند

تصویری از هتل لمردین تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره لمردین بانکوک تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره لمردین بانکوک تایلند

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند در در مرکز شهر و در نزدیکی مناطق تجاری این شهر بنا شده و دارای 88 طبقه و در مجموع 673 اتاق است. فاصله هتل تا فرودگاه بانکوک تایلند 25 دقیقه می باشد. در این هتل فضای مخصوص گلف برای میهمانانتور تایلند در نظر گرفته شده است. ایستگاه اتوبوس های شاتل در فاصله 150 متری از این هتل قرار دارد.

امکانات هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند :

استخر روباز، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، آسانسور، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، آرایشگاه، خدمات خانه داری، دستگاه خودپرداز و ...

هتل بایوک اسکای تایلند

هتل بایوک اسکای تایلند


هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند

هتل بایوک اسکای بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره بایوک اسکای بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل بایوک اسکای تایلند , هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 5 ستاره آویستا پوکت در فاصله 3 دقیقه ای ساحل کاتا تایلند واقع شده و مجموعا دارای 143 اتاق می باشد . فاصله هتل تا مراکز خرید 10 دقیقه می باشد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان به میهمانان تور تایلند ارایه می گردد. در رستوران هتل آویستا انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می شود.

امکانات هتل آویستا پوکت تایلند :

سونا، استخر روباز، خدمات ماساژ و اسپا، مرکز آب گرم و سلامت، سالن بدنسازی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت، اتاق جلسه کاملا مجهز، زمین بازی مخصوص کودکان، بازیهای کامپیوتری، کتابخانه، خدمات نگهداری از اطفال، تهویه، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل آویستا تایلند

هتل آویستا تایلند


هتل 5 ستاره آویستا تایلند

هتل 5 ستاره آویستا تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره آویستا تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره آویستا تایلند


نمایی از هتل 5 ستاره آویستا تایلند

نمایی از هتل 5 ستاره آویستا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آویستا تایلند , هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 5 ستاره امرالد بانکوک تایلند دارای مجموعا 6052 اتاق بوده و در مرکز شهر واقع شده است. هتل تا فرودگاه بانکوک 15 دقیقه و ایستگاه مترو نیز 2 دقیقه با این هتل فاصله دارد. یکی از مزیتهای این هتل برای مسافران تور تایلند این است که کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی نیاز نداشته باشد و برای کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان است.

 امکانات هتل امرالد بانکوک تایلند :

محل بازی کودکان، ماساژ، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، تهویه، گاوصندوق، پارکینگ، سالن بدنسازی، آسانسور، سونا، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و ...

 

هتل امرالد تایلند

هتل امرالد تایلند


هتل امرالد پاتایا تایلند

هتل امرالد پاتایا تایلند


هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند


تصویری از هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند

تصویری از هتل 5 ستاره امرالد پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل امرالد تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند در خیابان Second Pattaya  واقع شده و مجموعا 129 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بانکوک 86 کیلومتر می باشد. هتل ال کی رونسانس دارای 3 بالکن مخصوص برای حمام آفتاب مسافران تور تایلند می باشد. همچنین در فاصله یک کیلومتری از این هتل مرکز خرید رویال گاردن و کافه هارد راک قرار گرفته است.

امکانات هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند :

ماساژ، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، استخر روباز، سونا، جکوزی، بالکن مخصوص آفتاب، سالن ورزشی و ...

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل ال کی رونسانس تایلند


هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند

هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند


هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند


 

تصویری از هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره ال کی رونسانس پاتایا تایلند

 


تصویری از هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند

تصویری از هتل ال کی رونسانس پاتایا تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال کی رونسانس تایلند, هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند, هتل های خوب تایلند, هتل های لوکس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

این هتل واقع در جاده" New Petchburi " میباشد. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو بسیار کم می باشد و فاصله آن تا مرکز تجاری و مراکز خرید با مترو حدود 5 دقیقه میباشد . هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند شامل امکاناتی مانند سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران می باشد . رستوران " Cascade  "با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران "Vivaldi " غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند 94 ارائه می کند .  همچنین رستوران" Mingles Pub " دارای موزیک زنده می باشد. مرکز ملی همایش کوئین سیرکیت ، فقط ده دقیقه با هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند فاصله دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و تجاری دارد . میهمانان و مسافران  می توانند از امکانات ورزشی مرکز تناسب اندام بهره مند بشوند و همچنین از خدمات ماساژ درمانی هم استفاده نمایند. 

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند

 

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک پارادایز یکی از تفریحات سامویی تایلند می باشد که در این پارک حیوانات اهلی و غیر اهلی از قبیل ببر، پلنگ، شیر، میمون، زرافه، آهو و … بصورت حفاظت شده نگهداری می شوند. علاوه بر حیوانات بومی انواع مختلف پرندگان در داخل و خارج این محوطه وجود دارند.در این پارک علاوه بر حیوانات محلی سرگرمی های دیگه هم مثل استخر برای شنا و فضاهای سبز برای نشستن و استراحت کردن وجود دارد . این پارک یک باغ وحش نیست بلکه  این یک مجموعه کوچک از موجودات بومی و غیر بومی که به نظر می رسد شاد و سالم در خانه کوه هستند می باشد.کارکنان این پارک به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند. در ضمن در این پارک برای عکس گرفتن از حیوانات باید هزینه ای را پرداخت کنید و سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند مهر 94 به خود جلب کرده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک پارادیز در سامویی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک چاتوچاک يکي از قدیمیترین و بهترین پارک هاي بانکوک میباشد. ساخت و ساز این پارک در سال 1975 در زمين هاي اهدا شده دولتي تايلند آغاز و در 4 دسامبر سال 1980 افتتاح شد.درياچه مصنوعي که درون پارک قرار دارد و پل هاي متعدد عبور از درياچه میسر میسازد و موزه قطار که در داخل پارک واقع شده است در طول روز بازدیدکنندگان تور تایلند تعطیلات تابستان 94 بسیاری را به خود جذب میکند.

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک چاتوچاک در بانکوک,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده و  2000  حيوان را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري برای گردشگران تور تایلند تابستان 94 مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري که بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، وجود دارند.

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک

 

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش دوزیت در بانکوک,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد